SELAMAT DATANG KE LAMAN skyetv1malaysia.blogspot.com. PLATFORM PERNIAGAAN ANDA BAGI YANG MASIH MENCARI PELUANG PERNIAGAAN. Emailkan kepada skyetv.network@gmail.com atau terus layari fan page facebook kami untuk maklumat lanjut.

Tuesday 5 March 2013

Peluang Perniagaan:Jana Pendapatan dengan Perniagaan Skyetv

buat duit dari rumah

Pengenalan Ringkas SkyeTV

·        Biz SkyeTV ialah TV Online dan Program Affiliate (ini bukan Syarikat Astro ye, tiada Channel Prima, Ria, Warna dsbnya) Ini SkyeTV. Jangan salah faham.
·        Ada internet, so boleh layan cerita.
·        Untuk permulaan anda akan dapat 15 channel HD sperti HBO, ESPN, Discovery dan banyak lagi.
·        Pada masa yang sama Syarikat buat Program Affiliate untuk anda jana income.
·        Memang income sangat tinggi, silap2 boleh jadi jutawan.
·        Hanya RM50 anda boleh jana sehingga RM300K dalam masa 3bulan sahaja malah lebih lagi.
·        SkyeTV bukan aktiviti jual beli tetapi sewa menyewa Business Tool yang sangat canggih. Secure Ewallet seperti Internet Banking.
·        Yang dasyat dalam Biz SkyeTV ni ialah Business Tool nya (Office Online) terlalu canggih sebab ada Robot yang akan bekerja untuk anda tanpa sebarang gaji.
·        Sekiranya mahu dapatkan RM300K dalam masa 3bulan, anda wajib perkenalkan kepada 4 prospek yang paid. 4 orang sahaja... Selepas tu anda boleh relex. Sebab Robot yang akan buat kerja untuk anda pula melalui viral marketing yang sangat canggih dan auto promosi landing page ke seluruh rangkaian social anda. Waktu itu anda Cuma tengok akaun SkyeTV duit masuk je tanpa henti2.
·        SkyeTV bukan sistem unilevel tetapi Sistem Reverse 2up Hybrid 2.0 yang mana mampu menjana pendapatan sehingga infinity dan memudahkan network marketer menjalankan perniagaan.
·        Yang bestnya ialah (recycle income) maintain sewa sever dan bisnes tool RM50 setiap 2bulan sekali yang mana auto lock by sistem tak perlu bayar cash. Anda akan dapat RM40.00 dari setiap downline anda. Kalau anda ada 100 orang downline maka income pasif anda untuk setiap 2bulan sekali RM4,000 tapi kalau anda ada 1000 orang downline maka income pasif anda setiap 2bln sekali RM40,000! Itu tidak termasuk komisen insentif upline RM2.50 setiap tajaan downline bawahan anda. Wah! kaya! Memang dasyat sebab hanya 4 orang sahaja yang perlu anda taja dan selebihnya Robot yang uruskan.
·        Ingat! anda hanya perlu bekerja dengan mencari 4 orang prospek sahaja! Selepas tu baru boleh anda relex. Isk mudahnya.

Benefit SkyeTV
- Siaran TV HD Online - Ewallet Seperti E-Banking
- Sistem Auto Promosi - Business Tools Canggih
- Percuma Kad Debit
- Bonus Sangat Lumayan - Pendapatan Pasif

* MAJLIS FATWA ISLAM TODAY MENJELASKAN BAHAWA membawa seseorang ke sesuatu tempat (termasuk website) merupakan aktiviti perniagaan yang sah dibayar komisyen walaupun orang tersebut TIDAK membeli sebarang produk atau servis dari tempat itu. Maka komisyen TIDAK BERSANDARKAN produk TETAPI hanya kepada khidmat MEMBAWA orang ke tempat yang dipersetujui.

Majlis Fatwa Islam Today menyifatkan aktiviti ini suatu ciri perniagaan yang sah dan 'straightforward' apabila kedua-dua pihak telah setuju TUJUAN asal komisyen dibayar ialah pencarian prospek semata-mata. Konsep ini tidak sesuai untuk pengusaha MLM yang menerima komisyen atas produk tetapi amat tepat bagi pengusaha Affiliate Pay Per Lead.

Majlis Fatwa Islam Today memberikan bukti bahawa di dalam perniagaan AFFILIATE, komisyen TIDAK PERLU berlandaskan jualan aset sahaja tetapi juga kepada khidmat dan servis TERMASUK khidmat affiliate hanya mencari prospek (asalkan tanpa unsur penipuan). Pembelian tidak diwajibkan untuk komisyen dibayar asalkan ini telah dipersetujui sebagai syarat di awal perjanjian.

"All of these means of doing business are lawful as long as the goods and services involved are lawful in and of themselves and as long as no fraud or deception is engaged in."

Sila rujuk hukum Affiliate di sini juga:
http://kemusykilan.islamgrid.gov.my/questions/index/search.q:affiliate

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan