SELAMAT DATANG KE LAMAN skyetv1malaysia.blogspot.com. PLATFORM PERNIAGAAN ANDA BAGI YANG MASIH MENCARI PELUANG PERNIAGAAN. Emailkan kepada skyetv.network@gmail.com atau terus layari fan page facebook kami untuk maklumat lanjut.

Sunday 14 April 2013

Program Affiliate skyetv terbaik di Malaysia


perniagaan online

Apa sebenarnya program Skyetv??

Skyetv.com adalah salah satu projek yang dicetuskan oleh syarikat pengiklan Sky Adv yang beroperasi di Petaling Jaya Selangor.

Syarikat Sky Adv memberi peluang kepada orang ramai untuk menyertai program affiliate Skyetv.com ini dan menjadikan ia sebagai Platform untuk mendapatkan pendapatan yang baik dan lumayan.

Syarikat Sky Adv mencetuskan program affiliate Skyetv dengan pelan pemasaran yang mudah,modal yang kecil serta bayaran komisen yang tinggi kepada pengguna Skyetv itu sendiri.

Di mana syarikat Sky Adv memberi bayaran komisen yang tinggi sehingga 85% kepada pengguna dan hanya 15% yang akan menjadi milik Syarikat daripada setiap penyertaan pengguna baru yang hanya perlu membayar RM 50 sekali seumur hidup.

Bukan sahaja syarikat menawarkan modal yang rendah dan mampu tetapi juga menghasilkan pelan pemasaran yang mudah dengan hanya memperkenalkan minima 4 pengguna baru untuk menyertai peluang program affiliate skyetv ini. Di mana, syarikat menggunakan sistem bayaran komisen Reverse 2Up Hybrid 2.0 yang berpotensi menghasilkan pendapatan tanpa had.

Di samping potensi pendapatan yang lumayan yang bakal diterima oleh pengguna Skyetv namun syarikat tidak mengabaikan kelebihan yang lebih bermanfaat kepada pengguna itu sendiri.

Program affiliate Skyetv ini bukan aktiviti Jual Beli siaran tetapi aktiviti menyewa business tools yang canggih iaitu Secure E-wallet yang akan membantu pengguna menerima pendapatan tetap melalui sistem auto maintain income untuk setiap dua bulan secara berterusan.

Pada peringkat permulaan,pengguna skyetv akan dapat menonton 15 siaran Tv internet melalui laptop,computer,pelbagai jenis smartphone dan pelbagai jenis tablet dengan syarat mempunyai talian internet.

Selain dapat menonton siaran Tv internet ,pengguna juga bakal memperolehi kelebihan lain seperti berpeluang memuat turun wayang-wayang secara percuma yang berada di dalam laman-laman web terkini

Di samping itu, pengguna skyetv juga bakal menerima diskaun-diskaun yang hebat daripada Merchant atau syarikat yang besar diatas penyertaan dalam pengiklanan di dalam program Skyetv ini sendiri.

Senarai siaran yang bakal diperolehi oleh pengguna Skyetv ialah:
1.HBO 6.Star Movie 11.Australia Network
2.Live Sport Channel 1 7.CBTV 12.KBS World
3.Live Sport Channel 2 8.CNN News 13.AXN
4.ESPN 9.Cartoon Network 14.Cinemax
5.Discovery Channel 10.BBS 15.Bloomberg

We have a Great Income Generation Program Just for You

With just a tiny initial investment, we give you a lot of opportunity to create a continous income. Join in, use the tools, get more members - it is as simpe as that.

 

1)Untuk pendaftaran klik à http://tinyurl.com/skyetvnetwork
2) klik join now
3) isi form
4) buat pembayaran
Payment, Cash Deposits or Transfers must be made to;
Sky Adv (M) Sdn Bhd
Maybank Malaysia Account : 512567101982

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan