SELAMAT DATANG KE LAMAN skyetv1malaysia.blogspot.com. PLATFORM PERNIAGAAN ANDA BAGI YANG MASIH MENCARI PELUANG PERNIAGAAN. Emailkan kepada skyetv.network@gmail.com atau terus layari fan page facebook kami untuk maklumat lanjut.

Wednesday 13 March 2013

Mencari Rakan Kongsi Perniagaan


bisnes internet


Adakah Anda berada dalam situasi ini?

Situasi 1
Masuk kerja pukul 8.30am. Setiap satu jam sekali tengok jam. Rasa macam tak bergerak jamnya. Lambatnyee pukul 5.30pm..nak balik...

Situasi 2
Ahli MLM = Ahli Meniaga Larut Malam. Balik rumah dah lewat sebab kena pergi meeting, jumpa prospect, ada training, macam2 lagilah. Esok pagi nak pergi kerja lagi. Pergi kerja mata ngantuk, produktiviti dah tak de, tertido di tempat kerja, boss Nampak, dah kena marah..APTB  = Ape Pon Tak Boleh.

Kini, anda jangan risau.. Saya ada penyelesaianya.. Nak Buat pendapatan Sampingan dengan berniaga? Saya sedang mencari partner/rakan kongsi dalam perniagaan saya.
-          
      Waktu kerja yang Fleksibel, duduk depan pc/laptop main fb, tengok tv pun boleh.
-          Sangat mudah menguruskan perniagaan ini.
-         
      Modal permulaan sekali seumur hidup yang sangat murah.
Saya berterus-terang, perniagaan ini anda hanya perlu PROMOTE, PROMOTE, AND PROMOTE kepada orang lain. Bukan Promote pada ayam, lembu, kambing, sebab yang ada duit hanyalah orang. Bila promote dekat orang, orang beli, barulah dapat income.
Bonus Percuma kepada yang telah menjadi ahli. Tawaran Hebat ini khas kepada anda yang serius ingin menambah pendapatan sampingan. Orang yang saya cari ialah:
-money motivated
-tidak mudah putus asa, sabar dan sentiasa berusaha.
-bercita-cita dan ada impian yang tinggi ingin mengubah kehidupan yang lebih senang.
-kreatif dan inovatif
Jika anda ada ciri-ciri sepeti di atas, pm saya segera. https://www.facebook.com/pages/Skyetv-1-Malaysia/119880061529129 Atau emelkan kepada skyetv.network@gmail.com 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan